Организация образовательного процесса

Организация образовательного процесса в 2023/2024 уч.г. осуществляется по четвертям в следующие сроки:


первая четверть – с 1 сентября 2023 г. по 28 октября 2023 г.;

вторая – с 8 ноября 2023 г.  по 23 декабря 2023 г.;

третья – с 8 января 2024 г. по 23 марта 2024 г.;

четвертая – с 1 апреля 2024 г. по 31 мая 2024 г.

 

На протяжении учебного года устанавливаются каникулы:

осенние – 10 дней с 29 октября 2023 г.  по 7 ноября 2023 г. включительно;

зимние – 15 дней с 24 декабря 2023 г.  по 7 января 2024 г.  включительно;

весенние – 8 дней с 24 марта 2024 г.  по 31 марта 2024 г.  включительно;

летние – 92 дня с 1 июня 2024 г.  по 31 августа 2024 г., для учащихся, завершивших обучение на II ступени общего среднего образования, – 81 день с 12 июня 2024 г. по 31 августа 2024 г. включительно.

 

Для учащихся I-II классов (ІІІ классов – для учащихся с особенностями психофизического развития с пятилетним сроком обучения на I ступени общего среднего образования) в ІІІ четверти проводятся дополнительные зимние каникулы с 19 февраля 2024 г. по 25 февраля 2024 г. продолжительностью 7 дней.

Рэсурсны цэнтр па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе

развернуть

ПАЛАЖЭННЕ

аб стварэнні рэсурснага цэнтра

па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі на базе Дзяржаўнай установы адукацыі “Дзераўнянская сярэдняя школа”

 

  1. АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ

1.1. Дадзенае Палажэнне вызначае мэты, задачы, парадак арганізацыі і змест дзейнасці рэсурснага цэнтра па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі (далей – Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій).

1.2. У сваёй дзейнасці Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій кіруецца Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Канцэпцыяй бесперапыннага выхавання дзяцей і вучнёўскай моладзі, іншымі нарматыўнымі дакументамі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, загадамі ўпраўлення адукацыі Мінскага абласнога выканаўчага камітэта, аддзела адукацыі спорту і турызму Стаўбцоўскага раённага выканаўчага камітэта, загадам установы адукацыі, дадзеным Палажэннем, а таксама лакальнымі дакументамі, распрацаванымі і зацверджанымі ва ўстаноўленым парадку.

1.3. У якасці рэсурснай базы Рэсурснага цэнтра прафарыентацыі разглядаюцца:

праграмнае і інфармацыйна-камунікатыўнае забеспячэнне;

інфармацыйна-адукацыйныя рэсурсы, перыядычныя выданні, вучэбныя дапаможнікі, праграмна-метадычныя матэрыялы, дапаможнікі, web-рэсурсы;

матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне.

 

2.ЗАДАЧЫ ДЗЕЙНАСЦІ РЭСУРСНАГА ЦЭНТРА ІНФАРМАЦЫЙНЫХ ТЭХНАЛОГІЙ:

абагульненне і распаўсюджванне эфектыўнага вопыту на аснове выкарыстання інфармацыйных рэсурсаў;

аказанне метадычнай падтрымкі педагогам установы адукацыі ва ўкараненні ў практыку іх работы інфармацыйных тэхналогій;

павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагагічных работнікаў у пытаннях новага зместу адукацыі і выхавання, авалоданне новымі формамі работы педагога з навучэнцамі;

распаўсюджванне эфектыўнага педагагічнага вопыту, азнаямленне ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу з вынікамі работы па рэалізуемых  напрамках праз стварэнне і суправаджэнне блогаў, электронных СМІ, ажыццяўленне выдавецкай дзейнасці;

эфектыўнае выкарыстанне матэрыяльных, фінансавых і кадравых рэсурсаў.

 

  1. АСНОЎНЫЯ НАПРАМКІ ДЗЕЙНАСЦІ ЦЭНТРА ІНФАРМАЦЫЙНЫХ ТЭХНАЛОГІЙ

3.1. Арганізацыйна-метадычная работа.

Прадастаўленне наяўных матэрыяльна-тэхнічных, педагагічных, інфармацыйных, інтэлектуальных, праграмна-метадычных рэсурсаў для:

падрыхтоўкі і правядзення навукова-практычных канферэнцый, семінараў, курсаў павышэння кваліфікацыі па актуальных пытаннях;

удзелу ў рэалізацыі раённых, абласных, рэспубліканскіх педагагічных праектаў;

арганізацыі навукова-даследчай дзейнасці навучэнцаў;

арганізацыі метадычных кансультацый.

3.2. Інфармацыйна-метадычная работа:

вывучэнне перспектыўнага педагагічнага вопыту і дасягненняў у сістэме агульнай сярэдняй адукацыі і іх распаўсюджванне;

арганізацыя і правядзенне педагагічных канферэнцый, семінараў, практыкумаў і г.д .;

суправаджэнне навукова-даследчых, праектных работ;

фарміраванне бібліятэкі сучаснай вучэбна-метадычнай і педагагічнай літаратуры;

удзел у фарміраванні фонду інтэрактыўных сродкаў навучання для правядзення вучэбнай і пазакласнай работы;

стварэнне медыятэкі па арганізацыі адукацыйнага працэсу, пазаўрочнай дзейнасці, прызначанай для работы з педагогамі і навучэнцамі;

інфармацыйная і навукова-метадычная падтрымка адукацыйнага працэсу;

стварэнне, рэалізацыя і суправаджэнне web-сайтаў, блогаў, электронных СМІ;

арганізацыя кансультацыйнай дзейнасці па пытаннях функцыянавання Цэнтра;

узаемадзеянне з іншымі інфармацыйна-рэсурснымі цэнтрамі.

 

  1. АСНОЎНЫЯ ФУНКЦЫІ І ЗМЕСТ РЭСУРСНАГА ЦЭНТРА ІНФАРМАЦЫЙНЫХ ТЭХНАЛОГІЙ

4.1. Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі ажыццяўляе функцыі планавання, арганізацыі, каардынацыі і аналізу дзейнасці па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

4.2. Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій ажыццяўляе сваю дзейнасць у адпаведнасці з праграмай дзейнасці Рэсурснага цэнтра.

4.3. Асноўнымі змястоўнымі кампанентамі дзейнасці Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій з’яўляюцца:

укараненне ў адукацыйны працэс (апрабацыя) інавацыйных праграм і новых інфармацыйных тэхналогiй;

выяўленне, вывучэнне, абагульненне і распаўсюджванне перадавога педагагічнага вопыту ў рамках пазначанага напрамку дзейнасці;

падрыхтоўка і правядзенне па актуальных праблемах свайго напрамку дзейнасці канферэнцый, нарад, семінараў, майстар-класаў, конкурсаў, сумеснай праектнай дзейнасці, выкарыстанне іншых форм работы з установамі адукацыі раёна;

вывучэнне інфармацыйных і адукацыйных патрэб суб’ектаў адукацыйнага працэсу ў рамках пазначанага напрамку дзейнасці сродкамі анкетавання, правядзення сацыялагічнага апытання, дыягностыкі;

падрыхтоўка метадычных рэкамендацый па пазначаным напрамку дзейнасці, публікацый аб дзейнасці Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій;

ажыццяўленне маніторынгу рэалізуемай праграмы дзейнасці.

 

5.СПРАВАЗДАЧНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ РЭСУРСНАГА ЦЭНТРА ІНФАРМАЦЫЙНЫХ ТЭХНАЛОГІЙ

5.1. З мэтай арганізаванай рэалізацыі праграмы дзейнасці Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій штогод распрацоўвае каляндарны план.

5.2. З мэтай арганізацыі шырокага доступу педагогаў установы адукацыі Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій на сайце ўстановы адукацыі ствараецца электронны банк матэрыялаў.

  1. Непасрэднае кіраўніцтва бягучай дзейнасцю Цэнтра ажыццяўляе кiраўнiк, назначаны загадам дырэктара ўстановы адукацыі.

 

 

План

работы рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій Дзяржаўнай установы адукацыі “Дзераўнянская сярэдняя школа”

 

Мерапрыемствы

Тэрмін выканання

Адказныя

1.

Фарміраванне нарматыўнага прававога забеспячэння па арганізацыі прафарыентацыйнай работы ў 2023/2024 навучальным годзе

жнівень

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

2.

Распрацоўка плана правядзення мерапрыемстваў з выкарыстаннем інфармацыйных тэхналогій з навучэнцамі, законнымі прадстаўнікамі і педагогамі

верасень

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

3.

Папаўненне вучэбна-метадычнага матэрыяла кабінета пачатковых класаў

на працягу года

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

4.

Кансультацыя “Выкарыстанне электронных адукацыйных рэсурсаў у практыцы педагога”

верасень

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

5.

Удзел у раённых мерапрыемствах

на працягу года

Прыгожая С.І., намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

6.

Выстава і агляд навінак літаратуры і інтэрнэт-рэсурсаў

на працягу года

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў,

Суднік Л.К.,

настаўнік інфарматыкі

7.

Папаўненне медыятэкі кабінета

на працягу года

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

8.

Кансультацыя для настаўнікаў “Стварэнне інтэрактыўных прэзентацый”

верасень

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

9.

Кансультацыя для настаўнікаў “Гук і відэа ў інтэрактыўных прэзентацыях”

лістапад

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

10.

Майстар-клас “Мадэляванне сучаснага ўрока”

снежань

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

11.

Метадычная вучоба “Магчымасці рэсурсаў web 2.0”

студзень

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

12.

Аказанне метадычнай дапамогі педагогам па пытаннях стварэння і выкарыстання інтэрактыўных прэзентацый у адукацыйным працэсе

на працягу года

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

13.

Правядзенне метадычнай вучобы:

1.“Эфектыўнасць самаадукацыйнай дзейнасці настаўнікаў пачатковых класаў па ўдасканаленні ІКТ-кампетэнтнасці па пытаннях арганізацыі самастойнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў з выкарыстаннем адукацыйных інтэрнэт-рэсурсаў”

2. “Сучасныя падыходы да арганізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў на вучэбных занятках”

снежань

 

 

красавік

Прыгожая С.І., намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце,

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

14.

Азнаямленне з навінамі электронна-адукацыйных рэсурсаў

на працягу года па запытах педагогаў

Настаўнікі пачатковых класаў

15.

Абмен вопытам праз узаеманаведванне ўрокаў і пазакласных мерапрыемстваў

на працягу года

Настаўнікі пачатковых класаў

16.

Тэматычная кансультацыя “QR-коды ў адукацыйным працэсе”

люты

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

17.

Круглы стол “Мабільныя дадаткі ў практыцы педагога”

люты

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

18.

Магчымасці інтэрактыўнай дошкі

сакавік

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

19.

Педагагічная канферэнцыя “Партфоліа педагога ў якасці паказчыка прафесійнага росту педагога”

май

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў,

настаўнікі пачатковых класаў,

20.

Індывідуальныя кансультацыі па запыце педагогаў

на працягу года

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

 

свернуть

Деловой стиль одежды

развернуть

 

Школьная форма к 2023/2024 учебному году

Уважаемые родители и учащиеся!

   В Беларуси рассматривают введение обязательной школьной формы с 2023 года. В ходе образовательного процесса во всех видах учреждений общего среднего образования учащиеся І-ХІ классов придерживаются одежды делового стиля. Ношение одежды делового стиля учащимися учреждений общего среднего образования является нормой, которая определяется уставом и правилами внутреннего трудового распорядка учреждения общего среднего образования.

Школа – это официальное учреждение, поэтому от учащихся требуется деловой официальный вид одежды.    

 Деловой стиль одежды – это строгий выдержанный стиль одежды, предназначенный для посещения учащимися учебных занятий в учреждениях общего среднего образования. Комплект одежды делового стиля должен быть многофункциональным, гигиеничным, удобным и соответствовать современным направлениям моды.

https://edu.gov.by/urovni-obrazovaniya/srenee-obr/srenee-obr/informatsiya/shkolnaya-forma-2022-2023/index.php?sphrase_id=318314

 

свернуть