Мэтавыя арыенціры і задачы развіцця ўстановы адукацыі на 2024/2025 навучальны год
1.Павышэнне якасці і даступнасці адукацыі ў адпаведнасці з патрэбнасцямі інавацыйнай эканомікі, адукацыйнымі запытамі грамадзян:
забяспечыць якасць адукацыйнага працэсу, даступнасць і варыятыўнасць адукацыі з улікам адукацыйных патрэбнасцей навучэнцаў;
удасканальваць сістэму работы з адоранымі і высокаматываванымі навучэнцамі;
працягваць работу па забеспячэнні бяспекі адукацыйнага працэсу і абсталяванню сучаснымі сродкамі навучання і вучэбным абсталяваннем;
зябяспечыць аптымальныя спецыяльныя ўмовы пры атрыманні адукацыі асобамі з асаблівасцямі псіхафізічнага рзвіцця.
2.Развіццё выхаваўчага патэнцыялу ва ўстанове адукацыі:
працягваць работу, накіраваную на фарміраванне ў навучэнцаў грамадзянскасці, каштоўнасных адносін да гісторыі свайго народа, гатоўнасці да выканання свайго грамадзянскага абавязку перад Айчынай;
удасканальваць фарміраванне інфармацыйнай культуры навучэнцаў, развіццё медыйнай граматнасці ў дзяцей і падлеткаў;
фарміраваць культуру здаровага ладу жыцця;
фарміраваць прававую культуру асобы, засваенне ведаў аб праве, асновах законадаўства Рэспублікі Беларусь, законапаслухмяныя паводзіны, паразуменне навучэнцамі адказнасці за супрацьпраўныя дзеянні;
ажыццяўляць прафілактыку сацыяльнага сіроцтва, падлеткавай злачыннасці і безнагляднасці непаўналетніх, навучаць навучэнцаў выкарыстанню прыёмаў псіхалагічнай абароны ў складаных жыццёвых сітуацыях;
забяспечыць інавацыйны характар дадатковай адукацыі, масавы ахоп фізкультурна-аздараўленчым рухам усіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу.
3.Развіццё кадравага патэнцыялу;
працягваць работу па ўдасканаленні кадравага патэнцыялу і метадаў прагназавання патрэбнасці ў кадрах;
працягваць работу з навучэнцамі праз прафарыентацыю на паступленне на педагагічныя спецыяльнасці;
развіваць сістэму неперарыўнай педагагічнай адукацыі.