Организация образовательного процесса

Расклад вучэбных заняткаў

V-XI класы  на II паўгоддзе

2022/2023 н.г.

5

6

7

8

Панядзелак

1

Бел.літ

Прац. навуч.

Матэматыка

Геаграфія

2

Сусветная гісторыя

Прац. навуч.

Геаграфія

Бел.літ

3

Прац.навучанне

Зам.мова

Фіз. культ. і зд.

Матэматыка

4

Матэматыка

Матэматыка

Біялогія

Фіз. культ. і зд .

5

Руск. мова

Сусв.гісторыя

Бел.літ

Хімія

6

 

Бел.літ

Фізіка

Зам. мова

Аўторак

1

Бел.мова

Фіз. культ. і зд.

Руск.літ

Фізіка

2

Зам. мова

Матэматыка.

Бел.мова

Матэматыка

3

Фіз. культ. і зд.

Руск..мова

Зам.мова

Біялогія

4

Матэматыка

Бел.мова

Матэматыка

Бел.мова

5

Руск. мова

Зам.мова

Хімія

Руск.мова

6

Руск.літ

Біялогія

Мастацтва

Сусв. гісторыя

7.

 

 

Сусв.гісторыя

 

Серада

1

АБЖ

Руск. літ

Біялогія

Матэматыка

2

ГЗС

Бел.мова

Матэматыка

Руск.мова

3

Бел.мова

Руск..мова

Руск.мова

Геаграфія

4

Матэматыка

Матэматыка

ГЗС

Зам.мова

5

Зам.мова

ГЗС

Бел. мова

Руск.літ

6

Сусв. гісторыя

Інфарматыка

Гісторыя Беларусі

Біялогія

7

 

Інфарматыка

 

 

Чацвер

1

Мастацтва

Матэматыка

Бел.літ

ГЗС

2

Бел.мова

Геаграфія

Матэматыка

Фізіка

3

Чалавек і свет

Фіз.культ. і  зд.

Зам.мова

Бел мова

4

Матэматыка

Бел.мова

Прац. навуч.

Руск.літ

5

Бел.літ

Гісторыя Беларусі

Прац. навуч.

Матэматыка

6

 

 

 

Прац. навучанне

7

 

 

 

Мастацтва

Пятніца

1

Зам.мова

Руск. літ

Фіз. культ. і зд

Інфарматыка

2

Фіз.культ. і  зд.

Руск.мова

Зам.мова

Гісторыя Беларусі

3

Руск.мова

Матэматыка.

Руск.мова

Матэматыка

4

Руск.літ

Бел.літ

Фізіка

Фіз.культ. і зд.

5

Матэматыка

Зам.мова

Матэматыка

Хімія

6

 

Мастацтва

Інфарматыка

Зам.мова

 

 

 

 

Інфарматыка

 

 

 

 

 

9

10

11

Панядзелак

1

Грамадазнаўства

Фіз. культ. і зд.

Фіз(п)/прац.нав

2

Фізіка

Фіз. культ. і зд.

Матэматыка

3

Матэматыка

Матэматыка

Сусв.гісторыя

4

Зам. мова

Бел.мова

Бе.літ

5

Фіз. культ. і зд.

Фізіка

Зам. мова

6

Прац.навучанне

Сусв.гісторыя

Фіз. культ. і зд.

7

 

Зам. мова

Фіз. культ. і зд.

Аўторак

1

Біялогія

Інфарматыка

Матэматыка

2

Хімія

Матэматыка

Біялогія

3

Матэматыка

Фізіка

Руск. мова

4

Руск. мова

Хімія

Фізі(п)/прац.нав

5

Сусветная гісторыя

Бел.літ

Мат(п)/фіз(б)

6

Бел. мова

Матэматыка

Хімія

7

Фізіка

Біялогія

 Грамадазнаўства

Серада

1

ГЗС

Бел. мова

Руск.літ

2

Зам.мова

Фізіка

Гісторыя Беларусі

3

Біялогія

Матэматыка

Зам.мова

4

Бел.мова

Руск..мова

Бел.мова

5

Матэматыка

Грамадазнаўства

Фізі(п)/прац.нав

6

Бел.літ

ГЗС

Матэматыка 

7

Сусвет.гісторыя

Руск.літ

Дапр. і мед.падр

Чацвер

1

Руск. літ

Гісторыя Беларусі

Біялогія

2

Руск. мова

Матэматыка

ГЗС

3

Інфарматыка

Руск.літ

Мат (п)/ фіз(б)

4

Геаграфі

Фіз. культ. і зд.

Фіз(п)/працнав

5

Матэматыка

Фіз. культ. і зд.

Руск.мова

6

 

Біялогія

Геаграфія

Пятніца

1

Бел.літ

Фізіка

Бел.літ

2

Матэматыка

Матэматыка

Інфарматыка

3

Фіз.культ. і зд.

Зам мова

Хімія

4

Зам. мова

Хімія

Матэматыка

5

Гісторыя Беларусі

Чарчэнне

Фіз.к./зам.мова

6

Хімія

Геаграфія

Фіз. культ. і зд.

7

 

Дапр. і мед.падр

Астраномія

Субота

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

Прац.навучанне

5

 

 

Прац.навучанне

6.

 

 

 

 

 

Расклад вучэбных заняткаў

I- ІV класы  на ІI паўгоддзе

2022/2023 н.г.

 

 

 

І клас

ІІ   клас

 

ІІІ* клас

ІV клас

 

 

панядзелак

1.

навучанне грамаце (чытанне)

литературное чтение

літаратурнае чытанне

літаратурнае чытанне

 

 

2.

фізічная культура і здароўе

матэматыка

англійская мова/СБА

матэматыка

 

 

3.

матэматыка

гадзіна  здароўя і спорту

матэматыка

беларуская  мова

 

 

4.

выяўленчае мастацтва

русский язык

беларуская  мова

фізічная культура і здароўе

 

 

5.

навучанне грамаце (чытанне)

 

гадзіна здароўя і спорту

 

 

 

аўторак

1.

русский язык

літаратурнае чытанне

литературное чтение

англійская мова

 

 

2.

матэматыка

матэматыка

матэматыка

матэматыка

 

 

3.

музыка

русский  язык

русский язык/літ.чыт

русский  язык

 

 

4.

навучанне грамаце (пісьмо)

фізічная культура і здароўе

англійская мова/чалавек і свет

литературное чтение

 

 

5.

 

 

выяўленчае мастацтва

музыка

 

 

серада

1.

матэматыка

литературное чтение

литературное чтение

английская мова

 

 

2.

фізічная культура і здароўе

матэматыка

матэматыка

матэматыка 

 

 

3.

навучанне грамаце (пісьмо)

беларуская  мова

фізічная культура і здароўе

беларуская  мова

 

 

4.

навучанне грамаце (чытанне)

працоўнае навучанне

русский язык/СБА

фізічная культура і здароўе

 

 

5.

 

асновы бяспекі

жыццядзейнасці

літаратурнае чытанне

літаратурнае чытанне

 

 

 

 

 

 

 

асновы бяспекі

жыццядзейнасці

 

 

чацвер

1.

чалавек і свет

чалавек і свет

англійская мова

чалавек і свет

2.

навучанне грамаце (чытанне)

русский язык

чалавек і свет

англійская мова

3.

працоўнае навучанне

выяўленчае мастацтва

беларуская мова

русский язык

4.

 

музыка

працоўнае навучанне

працоўнае навучанне

5

 

 

 

 

пятніца

1.

матэматыка

літаратурнае чытанне

матэматыка

литературное чтение

2.

навучанне грамаце (пісьмо)

матэматыка

фізічная культура і здароўе

матэматыка

3.

выяўленчае мастацтва

фізічная культура і здароўе

русский язык

русский язык

4.

 

беларуская  мова

асновы бяспекі

жыццядзейнасці

гадзіна здароўя і спорту

5.

 

 

музыка

выяўленчае мастацтва

 

ПАЛАЖЭННЕ

аб стварэнні рэсурснага цэнтра

па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі на базе Дзяржаўнай установы адукацыі “Дзераўнянская сярэдняя школа”

 

  1. АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ

1.1. Дадзенае Палажэнне вызначае мэты, задачы, парадак арганізацыі і змест дзейнасці рэсурснага цэнтра па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі (далей – Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій).

1.2. У сваёй дзейнасці Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій кіруецца Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Канцэпцыяй бесперапыннага выхавання дзяцей і вучнёўскай моладзі, іншымі нарматыўнымі дакументамі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, загадамі ўпраўлення адукацыі Мінскага абласнога выканаўчага камітэта, аддзела адукацыі спорту і турызму Стаўбцоўскага раённага выканаўчага камітэта, загадам установы адукацыі, дадзеным Палажэннем, а таксама лакальнымі дакументамі, распрацаванымі і зацверджанымі ва ўстаноўленым парадку.

1.3. У якасці рэсурснай базы Рэсурснага цэнтра прафарыентацыі разглядаюцца:

праграмнае і інфармацыйна-камунікатыўнае забеспячэнне;

інфармацыйна-адукацыйныя рэсурсы, перыядычныя выданні, вучэбныя дапаможнікі, праграмна-метадычныя матэрыялы, дапаможнікі, web-рэсурсы;

матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне.

 

2.ЗАДАЧЫ ДЗЕЙНАСЦІ РЭСУРСНАГА ЦЭНТРА ІНФАРМАЦЫЙНЫХ ТЭХНАЛОГІЙ:

абагульненне і распаўсюджванне эфектыўнага вопыту на аснове выкарыстання інфармацыйных рэсурсаў;

аказанне метадычнай падтрымкі педагогам установы адукацыі ва ўкараненні ў практыку іх работы інфармацыйных тэхналогій;

павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагагічных работнікаў у пытаннях новага зместу адукацыі і выхавання, авалоданне новымі формамі работы педагога з навучэнцамі;

распаўсюджванне эфектыўнага педагагічнага вопыту, азнаямленне ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу з вынікамі работы па рэалізуемых  напрамках праз стварэнне і суправаджэнне блогаў, электронных СМІ, ажыццяўленне выдавецкай дзейнасці;

эфектыўнае выкарыстанне матэрыяльных, фінансавых і кадравых рэсурсаў.

 

  1. АСНОЎНЫЯ НАПРАМКІ ДЗЕЙНАСЦІ ЦЭНТРА ІНФАРМАЦЫЙНЫХ ТЭХНАЛОГІЙ

3.1. Арганізацыйна-метадычная работа.

Прадастаўленне наяўных матэрыяльна-тэхнічных, педагагічных, інфармацыйных, інтэлектуальных, праграмна-метадычных рэсурсаў для:

падрыхтоўкі і правядзення навукова-практычных канферэнцый, семінараў, курсаў павышэння кваліфікацыі па актуальных пытаннях;

удзелу ў рэалізацыі раённых, абласных, рэспубліканскіх педагагічных праектаў;

арганізацыі навукова-даследчай дзейнасці навучэнцаў;

арганізацыі метадычных кансультацый.

3.2. Інфармацыйна-метадычная работа:

вывучэнне перспектыўнага педагагічнага вопыту і дасягненняў у сістэме агульнай сярэдняй адукацыі і іх распаўсюджванне;

арганізацыя і правядзенне педагагічных канферэнцый, семінараў, практыкумаў і г.д .;

суправаджэнне навукова-даследчых, праектных работ;

фарміраванне бібліятэкі сучаснай вучэбна-метадычнай і педагагічнай літаратуры;

удзел у фарміраванні фонду інтэрактыўных сродкаў навучання для правядзення вучэбнай і пазакласнай работы;

стварэнне медыятэкі па арганізацыі адукацыйнага працэсу, пазаўрочнай дзейнасці, прызначанай для работы з педагогамі і навучэнцамі;

інфармацыйная і навукова-метадычная падтрымка адукацыйнага працэсу;

стварэнне, рэалізацыя і суправаджэнне web-сайтаў, блогаў, электронных СМІ;

арганізацыя кансультацыйнай дзейнасці па пытаннях функцыянавання Цэнтра;

узаемадзеянне з іншымі інфармацыйна-рэсурснымі цэнтрамі.

 

  1. АСНОЎНЫЯ ФУНКЦЫІ І ЗМЕСТ РЭСУРСНАГА ЦЭНТРА ІНФАРМАЦЫЙНЫХ ТЭХНАЛОГІЙ

4.1. Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі ажыццяўляе функцыі планавання, арганізацыі, каардынацыі і аналізу дзейнасці па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

4.2. Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій ажыццяўляе сваю дзейнасць у адпаведнасці з праграмай дзейнасці Рэсурснага цэнтра.

4.3. Асноўнымі змястоўнымі кампанентамі дзейнасці Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій з’яўляюцца:

укараненне ў адукацыйны працэс (апрабацыя) інавацыйных праграм і новых інфармацыйных тэхналогiй;

выяўленне, вывучэнне, абагульненне і распаўсюджванне перадавога педагагічнага вопыту ў рамках пазначанага напрамку дзейнасці;

падрыхтоўка і правядзенне па актуальных праблемах свайго напрамку дзейнасці канферэнцый, нарад, семінараў, майстар-класаў, конкурсаў, сумеснай праектнай дзейнасці, выкарыстанне іншых форм работы з установамі адукацыі раёна;

вывучэнне інфармацыйных і адукацыйных патрэб суб’ектаў адукацыйнага працэсу ў рамках пазначанага напрамку дзейнасці сродкамі анкетавання, правядзення сацыялагічнага апытання, дыягностыкі;

падрыхтоўка метадычных рэкамендацый па пазначаным напрамку дзейнасці, публікацый аб дзейнасці Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій;

ажыццяўленне маніторынгу рэалізуемай праграмы дзейнасці.

 

5.СПРАВАЗДАЧНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ РЭСУРСНАГА ЦЭНТРА ІНФАРМАЦЫЙНЫХ ТЭХНАЛОГІЙ

5.1. З мэтай арганізаванай рэалізацыі праграмы дзейнасці Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій штогод распрацоўвае каляндарны план.

5.2. З мэтай арганізацыі шырокага доступу педагогаў установы адукацыі Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій на сайце ўстановы адукацыі ствараецца электронны банк матэрыялаў.

  1. Непасрэднае кіраўніцтва бягучай дзейнасцю Цэнтра ажыццяўляе кiраўнiк, назначаны загадам дырэктара ўстановы адукацыі.

 

 

План

работы рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій Дзяржаўнай установы адукацыі “Дзераўнянская сярэдняя школа”

 

Мерапрыемствы

Тэрмін выканання

Адказныя

1.

Фарміраванне нарматыўнага прававога забеспячэння па арганізацыі прафарыентацыйнай работы ў 2022/2023 навучальным годзе

жнівень

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

2.

Распрацоўка плана правядзення мерапрыемстваў з выкарыстаннем інфармацыйных тэхналогій з навучэнцамі, законнымі прадстаўнікамі і педагогамі

верасень

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

3.

Папаўненне вучэбна-метадычнага матэрыяла кабінета пачатковых класаў

на працягу года

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

4.

Кансультацыя “Выкарыстанне электронных адукацыйных рэсурсаў у практыцы педагога”

верасень

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

5.

Удзел у раённых мерапрыемствах

на працягу года

Прыгожая С.І., намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

6.

Выстава і агляд навінак літаратуры і інтэрнэт-рэсурсаў

на працягу года

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў,

Суднік Л.К.,

настаўнік інфарматыкі

7.

Папаўненне медыятэкі кабінета

на працягу года

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

8.

Кансультацыя для настаўнікаў “Стварэнне інтэрактыўных прэзентацый”

верасень

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

9.

Кансультацыя для настаўнікаў “Гук і відэа ў інтэрактыўных прэзентацыях”

лістапад

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

10.

Майстар-клас “Мадэляванне сучаснага ўрока”

снежань

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

11.

Метадычная вучоба “Магчымасці рэсурсаў web 2.0”

студзень

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

12.

Аказанне метадычнай дапамогі педагогам па пытаннях стварэння і выкарыстання інтэрактыўных прэзентацый у адукацыйным працэсе

на працягу года

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

13.

Правядзенне метадычнай вучобы:

1.“Эфектыўнасць самаадукацыйнай дзейнасці настаўнікаў пачатковых класаў па ўдасканаленні ІКТ-кампетэнтнасці па пытаннях арганізацыі самастойнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў з выкарыстаннем адукацыйных інтэрнэт-рэсурсаў”

2. “Сучасныя падыходы да арганізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў на вучэбных занятках”

снежань

 

 

красавік

Прыгожая С.І., намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце,

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

14.

Азнаямленне з навінамі электронна-адукацыйных рэсурсаў

на працягу года па запытах педагогаў

Настаўнікі пачатковых класаў

15.

Абмен вопытам праз узаеманаведванне ўрокаў і пазакласных мерапрыемстваў

на працягу года

Настаўнікі пачатковых класаў

16.

Тэматычная кансультацыя “QR-коды ў адукацыйным працэсе”

люты

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

17.

Круглы стол “Мабільныя дадаткі ў практыцы педагога”

люты

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

18.

Магчымасці інтэрактыўнай дошкі

сакавік

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

19.

Педагагічная канферэнцыя “Партфоліа педагога ў якасці паказчыка прафесійнага росту педагога”

май

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў,

настаўнікі пачатковых класаў,

20.

Індывідуальныя кансультацыі па запыце педагогаў

на працягу года

Канановіч А.А.,

настаўнік пачатковых класаў

 

 Учебная четверть скоро начинается, тяга к знаниям после каникул только усиливается, а мы приглашаем тебя в проект #МояПервая10.

СЕЗОН 2.0.  пунктов и промо-бокс Союза молодежи ТВОЙ:

• быть 8-11-классником и членом БРСМ;

• с 9 по 14 ноября получить отметку "10" по любому предмету;

• сделать фото/селфи с дневником, разместить его в личных ОТКРЫТЫХ профилях социальных сетей (публикации в stories, аккаунтах школ или первичных организаций БРСМ НЕ учитываются);

• указать хештег #мояпервая10 или #мояперваядесятка и отметить @brsmby;

• после публикации фотографии заполнить анкету участника onlinetestpad.com/s/moyapervayadesyatka (с 9 до 15 НОЯБРЯ!).

P.S. Фото и анкеты, размещенные позднее указанных сроков, не принимаются к участию в конкурсе

 

Деловой стиль одежды

развернуть

В ходе образовательного процесса во всех видах учреждений общего среднего образования учащиеся І-ХІ классов придерживаются одежды делового стиля. Ношение одежды делового стиля учащимися учреждений общего среднего образования является нормой, которая определяется уставом и правилами внутреннего трудового распорядка учреждения общего среднего образования. В соответствии с пунктом 4 статьи 20 Кодекса Республики Беларусь об образовании учреждение образования обязано обеспечить разработку и принятие правил внутреннего распорядка обучающихся, правил внутреннего трудового распорядка учреждения образования.

Образцы одежды делового стиля утверждаются Координационным советом по вопросам одежды делового стиля для учащихся учреждений общего среднего образования (постановление Министерства образования Республики Беларусь и Министерства торговли Республики Беларусь от 19 августа 2013 г. № 77/19 «О Координационном совете по вопросам одежды делового стиля для учащихся учреждений общего среднего образования»).

Учащиеся и их законные представители совместно с администрацией учреждения общего среднего образования и педагогическими работниками имеют право выбора модели, цвета и качества тканей, из которых изготовлена одежда делового стиля.

Информацию о требованиях к внешнему виду учащихся, включая фотографии образцов одежды делового стиля, рекомендуется разместить на информационных стендах в учреждениях общего среднего образования. Необходимо постоянно проводить мероприятия, направленные на популяризацию одежды делового стиля среди учащихся и их законных представителей (классные часы, встречи, публикации в средствах массовой информации и др.).

Образцы моделей одежды делового стиля для учащихся учреждений общего среднего образования (сезон 2019-2020 гг.) размещены на портале Министерства образования Республики Беларусь (edu.gov.by / Управление общего среднего образования / Деловой стиль одежды).

С мая 2015 года началась реализация пилотного проекта «Школа будущего», организаторами которого являются концерн «Беллегпром», Министерство образования Республики Беларусь и Министерство торговли Республики Беларусь. На первом этапе в проекте примут участие шесть учреждений общего среднего образования. На следующих этапах реализации пилотного проекта предполагается его расширение за счет увеличения количества учреждений.

По результатам проведения эксперимента будет принято решение о целесообразности и необходимости введения в учреждениях общего среднего образования определенных (единых для конкретного учреждения или региона) моделей одежды делового стиля. План мероприятий по реализации пилотного проект «Школа будущего» размещен на портале Министерства образования Республики Беларусь (edu.gov.by / Управление общего среднего образования / Деловой стиль одежды).

свернуть