Министерство образования Республики Беларусь
Управление по образованию, спорту и туризму Столбцовского райисполкома
Государственное учреждение образования
«Деревнянская средняя школа»
ПАЛАЖЭННЕ
аб стварэнні рэсурснага цэнтра
па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі на базе Дзяржаўнай установы адукацыі “Дзераўнянская сярэдняя школа”
1.1. Дадзенае Палажэнне вызначае мэты, задачы, парадак арганізацыі і змест дзейнасці рэсурснага цэнтра па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі (далей – Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій).
1.2. У сваёй дзейнасці Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій кіруецца Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Канцэпцыяй бесперапыннага выхавання дзяцей і вучнёўскай моладзі, іншымі нарматыўнымі дакументамі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, загадамі ўпраўлення адукацыі Мінскага абласнога выканаўчага камітэта, аддзела адукацыі спорту і турызму Стаўбцоўскага раённага выканаўчага камітэта, загадам установы адукацыі, дадзеным Палажэннем, а таксама лакальнымі дакументамі, распрацаванымі і зацверджанымі ва ўстаноўленым парадку.
1.3. У якасці рэсурснай базы Рэсурснага цэнтра прафарыентацыі разглядаюцца:
праграмнае і інфармацыйна-камунікатыўнае забеспячэнне;
інфармацыйна-адукацыйныя рэсурсы, перыядычныя выданні, вучэбныя дапаможнікі, праграмна-метадычныя матэрыялы, дапаможнікі, web-рэсурсы;
матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне.
2.ЗАДАЧЫ ДЗЕЙНАСЦІ РЭСУРСНАГА ЦЭНТРА ІНФАРМАЦЫЙНЫХ ТЭХНАЛОГІЙ:
абагульненне і распаўсюджванне эфектыўнага вопыту на аснове выкарыстання інфармацыйных рэсурсаў;
аказанне метадычнай падтрымкі педагогам установы адукацыі ва ўкараненні ў практыку іх работы інфармацыйных тэхналогій;
павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагагічных работнікаў у пытаннях новага зместу адукацыі і выхавання, авалоданне новымі формамі работы педагога з навучэнцамі;
распаўсюджванне эфектыўнага педагагічнага вопыту, азнаямленне ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу з вынікамі работы па рэалізуемых напрамках праз стварэнне і суправаджэнне блогаў, электронных СМІ, ажыццяўленне выдавецкай дзейнасці;
эфектыўнае выкарыстанне матэрыяльных, фінансавых і кадравых рэсурсаў.
3.1. Арганізацыйна-метадычная работа.
Прадастаўленне наяўных матэрыяльна-тэхнічных, педагагічных, інфармацыйных, інтэлектуальных, праграмна-метадычных рэсурсаў для:
падрыхтоўкі і правядзення навукова-практычных канферэнцый, семінараў, курсаў павышэння кваліфікацыі па актуальных пытаннях;
удзелу ў рэалізацыі раённых, абласных, рэспубліканскіх педагагічных праектаў;
арганізацыі навукова-даследчай дзейнасці навучэнцаў;
арганізацыі метадычных кансультацый.
3.2. Інфармацыйна-метадычная работа:
вывучэнне перспектыўнага педагагічнага вопыту і дасягненняў у сістэме агульнай сярэдняй адукацыі і іх распаўсюджванне;
арганізацыя і правядзенне педагагічных канферэнцый, семінараў, практыкумаў і г.д .;
суправаджэнне навукова-даследчых, праектных работ;
фарміраванне бібліятэкі сучаснай вучэбна-метадычнай і педагагічнай літаратуры;
удзел у фарміраванні фонду інтэрактыўных сродкаў навучання для правядзення вучэбнай і пазакласнай работы;
стварэнне медыятэкі па арганізацыі адукацыйнага працэсу, пазаўрочнай дзейнасці, прызначанай для работы з педагогамі і навучэнцамі;
інфармацыйная і навукова-метадычная падтрымка адукацыйнага працэсу;
стварэнне, рэалізацыя і суправаджэнне web-сайтаў, блогаў, электронных СМІ;
арганізацыя кансультацыйнай дзейнасці па пытаннях функцыянавання Цэнтра;
узаемадзеянне з іншымі інфармацыйна-рэсурснымі цэнтрамі.
4.1. Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі ажыццяўляе функцыі планавання, арганізацыі, каардынацыі і аналізу дзейнасці па выкарыстанні інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
4.2. Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій ажыццяўляе сваю дзейнасць у адпаведнасці з праграмай дзейнасці Рэсурснага цэнтра.
4.3. Асноўнымі змястоўнымі кампанентамі дзейнасці Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій з’яўляюцца:
укараненне ў адукацыйны працэс (апрабацыя) інавацыйных праграм і новых інфармацыйных тэхналогiй;
выяўленне, вывучэнне, абагульненне і распаўсюджванне перадавога педагагічнага вопыту ў рамках пазначанага напрамку дзейнасці;
падрыхтоўка і правядзенне па актуальных праблемах свайго напрамку дзейнасці канферэнцый, нарад, семінараў, майстар-класаў, конкурсаў, сумеснай праектнай дзейнасці, выкарыстанне іншых форм работы з установамі адукацыі раёна;
вывучэнне інфармацыйных і адукацыйных патрэб суб’ектаў адукацыйнага працэсу ў рамках пазначанага напрамку дзейнасці сродкамі анкетавання, правядзення сацыялагічнага апытання, дыягностыкі;
падрыхтоўка метадычных рэкамендацый па пазначаным напрамку дзейнасці, публікацый аб дзейнасці Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій;
ажыццяўленне маніторынгу рэалізуемай праграмы дзейнасці.
5.СПРАВАЗДАЧНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ РЭСУРСНАГА ЦЭНТРА ІНФАРМАЦЫЙНЫХ ТЭХНАЛОГІЙ
5.1. З мэтай арганізаванай рэалізацыі праграмы дзейнасці Рэсурсны цэнтр інфармацыйных тэхналогій штогод распрацоўвае каляндарны план.
5.2. З мэтай арганізацыі шырокага доступу педагогаў установы адукацыі Рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій на сайце ўстановы адукацыі ствараецца электронны банк матэрыялаў.
План
работы рэсурснага цэнтра інфармацыйных тэхналогій Дзяржаўнай установы адукацыі “Дзераўнянская сярэдняя школа”
№ |
Мерапрыемствы |
Тэрмін выканання |
Адказныя |
1. |
Фарміраванне нарматыўнага прававога забеспячэння па арганізацыі прафарыентацыйнай работы ў 2024/2025 навучальным годзе |
жнівень |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
2. |
Распрацоўка плана правядзення мерапрыемстваў з выкарыстаннем інфармацыйных тэхналогій з навучэнцамі, законнымі прадстаўнікамі і педагогамі |
верасень |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
3. |
Папаўненне вучэбна-метадычнага матэрыяла кабінета пачатковых класаў |
на працягу года |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
4. |
Кансультацыя “Выкарыстанне электронных адукацыйных рэсурсаў у практыцы педагога” |
верасень |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
5. |
Удзел у раённых мерапрыемствах |
на працягу года |
Філіповіч Г.І., намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце |
6. |
Выстава і агляд навінак літаратуры і інтэрнэт-рэсурсаў |
на працягу года |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў, Суднік Л.К., настаўнік інфарматыкі |
7. |
Папаўненне медыятэкі кабінета |
на працягу года |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
8. |
Кансультацыя для настаўнікаў “Стварэнне інтэрактыўных прэзентацый” |
верасень |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
9. |
Кансультацыя для настаўнікаў “Гук і відэа ў інтэрактыўных прэзентацыях” |
лістапад |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
10. |
Майстар-клас “Мадэляванне сучаснага ўрока” |
снежань |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
11. |
Метадычная вучоба “Магчымасці рэсурсаў web 2.0” |
студзень |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
12. |
Аказанне метадычнай дапамогі педагогам па пытаннях стварэння і выкарыстання інтэрактыўных прэзентацый у адукацыйным працэсе |
на працягу года |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
13. |
Правядзенне метадычнай вучобы: 1.“Эфектыўнасць самаадукацыйнай дзейнасці настаўнікаў пачатковых класаў па ўдасканаленні ІКТ-кампетэнтнасці па пытаннях арганізацыі самастойнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў з выкарыстаннем адукацыйных інтэрнэт-рэсурсаў” 2. “Сучасныя падыходы да арганізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў на вучэбных занятках” |
снежань
красавік |
Філіповіч Г.І., намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
14. |
Азнаямленне з навінамі электронна-адукацыйных рэсурсаў |
на працягу года па запытах педагогаў |
Настаўнікі пачатковых класаў |
15. |
Абмен вопытам праз узаеманаведванне ўрокаў і пазакласных мерапрыемстваў |
на працягу года |
Настаўнікі пачатковых класаў |
16. |
Тэматычная кансультацыя “QR-коды ў адукацыйным працэсе” |
люты |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
17. |
Круглы стол “Мабільныя дадаткі ў практыцы педагога” |
люты |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
18. |
Магчымасці інтэрактыўнай дошкі |
сакавік |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
19. |
Педагагічная канферэнцыя “Партфоліа педагога ў якасці паказчыка прафесійнага росту педагога” |
май |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў, настаўнікі пачатковых класаў, |
20. |
Індывідуальныя кансультацыі па запыце педагогаў |
на працягу года |
Канановіч А.А., настаўнік пачатковых класаў |
свернуть
ПАЛАЖЭННЕ
аб стварэнні рэсурснага цэнтра
па прафарыентацыі на базе
Дзяржаўнай установы адукацыі
“Дзераўнянская сярэдняя школа”
1.1. Дадзенае Палажэнне вызначае мэты, задачы, парадак арганізацыі і змест дзейнасці ўстановы адукацыі ў рэжыме рэсурснага цэнтра па прафарыентацыйнай рабоце (далей - Рэсурснага цэнтра прафарыентацыі).
1.2. У сваёй дзейнасці Рэсурсны цэнтр па прафарыентацыі кіруецца Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Канцэпцыяй бесперапыннага выхавання дзяцей і вучнёўскай моладзі, іншымі нарматыўнымі дакументамі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, загадамі ўпраўлення адукацыі Мінскага абласнога выканаўчага камітэта, аддзела адукацыі спорту і турызму Стаўбцоўскага раённага выканаўчага камітэта, загадам установы адукацыі, дадзеным Палажэннем, а таксама лакальнымі дакументамі, распрацаванымі і зацверджанымі ва ўстаноўленым парадку.
1.3. У якасці рэсурснай базы Рэсурснага цэнтра прафарыентацыі разглядаюцца:
праграмнае і інфармацыйна-камунікатыўнае забеспячэнне;
інфармацыйна-адукацыйныя рэсурсы, перыядычныя выданні, вучэбныя дапаможнікі, праграмна-метадычныя матэрыялы, наглядныя дапаможнікі, web-рэсурсы);
кадравыя рэсурсы;
матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне.
2.ЗАДАЧЫ ДЗЕЙНАСЦІ РЭСУРСНАГА ЦЭНТРА ПРАФАРЫЕНТАЦЫІ:
абагульненне і распаўсюджванне вопыту па прафарыентацыйнай рабоце;
аказанне метадычнай падтрымкі класным кіраўнікам і настаўнікам-прадметнікам установы адукацыі ва ўкараненні ў практыку іх работы новых выхаваўчых тэхналогій і форм арганізацыі прафарыентацыйнай работы;
павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагагічных работнікаў у пытаннях новага зместу выхавання, авалоданне новымі формамі работы педагога з навучэнцамі;
распаўсюджванне перспектыўнага педагагічнага вопыту, азнаямленне ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу з вынікамі работы па рэалізуемых напрамках праз стварэнне і суправаджэнне web-сайтаў, электронных СМІ, ажыццяўленне выдавецкай дзейнасці;
эфектыўнае выкарыстанне матэрыяльных, фінансавых і кадравых рэсурсаў.
3.1. Арганізацыйна-метадычная работа.
Прадастаўленне наяўных матэрыяльна-тэхнічных, педагагічных, інфармацыйных, інтэлектуальных, праграмна-метадычных рэсурсаў для:
падрыхтоўкі і правядзення навукова-практычных канферэнцый, семінараў, курсаў павышэння кваліфікацыі па актуальных пытаннях прафарыентацыйнай дзейнасці;
удзелу ў рэалізацыі раённых, абласных, рэспубліканскіх педагагічных праектаў;
арганізацыі навукова-даследчай дзейнасці навучэнцаў;
арганізацыі метадычных кансультацый.
3.2. Інфармацыйна-метадычная работа:
вывучэнне перспектыўнага педагагічнага вопыту і дасягненняў у сістэме агульнай сярэдняй адукацыі і іх распаўсюджванне;
арганізацыя і правядзенне педагагічных канферэнцый, семінараў, практыкумаў і г.д .;
правядзенне навукова-даследчых, праектных работ;
фарміраванне бібліятэкі сучаснай вучэбна-метадычнай і педагагічнай літаратуры;
удзел у фарміраванні фонду інтэрактыўных сродкаў навучання для правядзення вучэбнай і пазакласнай работы па прафарыентацыі;
стварэнне медыятэкі па прафарыентацыі, прызначанай для работы з педагогамі і навучэнцамі раёна;
інфармацыйная і навукова-метадычная падтрымка адукацыйнага працэсу;
стварэнне, рэалізацыя і суправаджэнне web-сайтаў, электронных СМІ;
арганізацыя кансультацыйнай дзейнасці па пытаннях функцыянавання Цэнтра;
узаемадзеянне з іншымі інфармацыйна-рэсурснымі цэнтрамі.
4.1. Рэсурсны цэнтр у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі ажыццяўляе функцыі планавання, арганізацыі, каардынацыі і аналізу дзейнасці па напрамках прафарыентацыйнай работы.
4.2. Рэсурсны цэнтр прафарыентацыі ажыццяўляе сваю дзейнасць у адпаведнасці з праграмай дзейнасці Рэсурснага цэнтра.
4.3. Асноўнымі змястоўнымі кампанентамі дзейнасці Рэсурснага цэнтра прафарыентацыі з'яўляюцца:
укараненне ў адукацыйны працэс (апрабацыя) інавацыйных выхаваўчых праграм і новых выхаваўчых тэхналогiй;
выяўленне, вывучэнне, абагульненне і распаўсюджванне перадавога педагагічнага вопыту ў рамках пазначанага напрамку дзейнасці;
падрыхтоўка і правядзенне па актуальных праблемах свайго напрамку дзейнасці канферэнцый, нарад, семінараў, майстар-класаў, конкурсаў, сумеснай праектнай дзейнасці, выкарыстанне іншых форм работы з установамі адукацыі раёна;
вывучэнне інфармацыйных і адукацыйных патрэб суб'ектаў адукацыйнага працэсу ў рамках пазначанага напрамку дзейнасці сродкамі анкетавання, правядзення сацыялагічнага апытання, дыягностыкі;
падрыхтоўка метадычных рэкамендацый па пазначаным напрамку дзейнасці, публікацый аб дзейнасці Рэсурснага цэнтра прафарыентацыі;
ажыццяўленне маніторынгу рэалізуемай праграмы дзейнасці.
5.СПРАВАЗДАЧНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ РЭСУРСНАГА ЦЭНТРА ПРАФАРЫЕНТАЦЫІ
5.1. З мэтай арганізаванай рэалізацыі праграмы дзейнасці Рэсурсны цэнтр прафарыентацыі штогод распрацоўвае каляндарны план.
5.2. З мэтай арганізацыі шырокага доступу педагогаў установы адукацыі Рэсурснага цэнтра прафарыентацыі на сайце ўстановы адукацыі ствараецца электронны банк матэрыялаў.
План работы рэсурснага цэнтра па прафарыентацыі Дзяржаўнай установы адукацыі “Дзераўнянская сярэдняя школа”
№ |
Мерапрыемствы |
Тэрмін выканання |
Адказныя |
1. |
Фарміраванне нарматыўнага прававога забеспячэння па арганізацыі прафарыентацыйнай работы ў 2024/2025 навучальным годзе |
жнівень |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны |
2. |
Распрацоўка плана правядзення мерапрыемстваў па прафарывентацыйнай рабоце з навучэнцамі, законнымі прадстаўнікамі і педагогамі |
верасень |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны |
3. |
Папаўненне вучэбна-метадычнага матэрыяла кабінета прафарыентацыі
|
верасень |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны |
4. |
Удзел у раённых мерапрыемствах па прафарыентацыі |
на працягу года |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны, класныя кіраўнікі 1- 11 класаў |
5. |
Выстава і агляд навінак літаратуры і інтэрнэт-рэсурсаў па прафарыентацыі |
на працягу года |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны Даўгапол В.Г., бібліятэкар |
6. |
Папаўненне медыятэкі кабінета |
на працягу года |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны |
7. |
Аналіз працаўладкавання і паступлення ў навучальныя ўстановы выпускнікоў школы |
верасень |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны |
8. |
Арганізацыя правядзення факультатыўных заняткаў “Прафесія маёй мары” |
верасень |
Філіповіч Г.І., намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце |
9. |
Абнаўленне інфармацыі на сайце ўстановы адукацыі ў раздзеле “Прафарыентацыйная работа” |
на працягу года |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны |
10. |
Работа кабінета прафарыентацыі ў шосты школьны дзень |
на працягу года |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны |
11. |
Азнаямленне класных кіраўнікоў з рэкамендацыямі па планаванню работы з навучэнцамі розных узроставых груп |
верасень, кастрычнік |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны |
12. |
Аказанне метадычнай дапамогі класным кіраўнікам у правядзенні класных гадзін па прафарыентацыі |
на працягу года |
Філіповіч Г.І., намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце |
13. |
Правядзенне метадычнай вучобы: 1.“Арганізацыя прафарыентацыйнай работы з улікам патрэб рынка працы” 2. “Узаемадзеянне школы і сям’і як важнейшая ўмова павышэння эфектыўнасці прафарыентацыйнай работы з навучэнцамі” |
снежань
сакавік |
Філіповіч Г.І., намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце Шаціла С.С., педагог сацыяльны Пятроўская І.С., педагог-псіхолаг
|
14. |
Арганізацыя прафкансультацый для педагогаў па вывучэнні асобы навучэнцаў “Вывучэнне інтарэсаў і схільнасцей навучэнцаў”, “Вывучэнне прафесійных намераў і планаў навучэнцаў” |
лістапад, красавік |
Пятроўская І.С., педагог-псіхолаг |
15. |
Правядзенне індывідуальнай работы з навучэнцамі з мэтай фарміравання ў іх інтарэсаў і схільнасцей да вывучаемых прадметаў і прафесій, звязаных з прадметам |
на працягу года па запытах навучэнцаў |
Настаўнікі-прадметнікі |
16. |
Наведванне факультатыўных заняткаў “Прафесія маёй мары” |
на працягу года |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны |
17. |
Наведванне аб’яднанняў па інтарэсах |
на працягу года |
Кіраўнікі аб’яднанняў па інтарэсах |
18. |
Арганізацыя экскурсій на прадпрыемствы раёна |
на працягу года |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны класныя кіраўнікі 1- 11 класаў |
19. |
Удзел у Днях адчыненых дзвярэй ва ўстановах вышэйшай, сярэдняй спецыяльнай, прафесійна-тэхнічнай адукацыі |
на працягу года |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны Суднік Л.К., кіраўнік па ВПВ класныя кіраўнікі 9,11 класаў |
20. |
Прафарыентацыйнае мерапрыемства “Фестываль прафесій” |
люты |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны класныя кіраўнікі 1- 11 класаў |
21. |
Конкурсы малюнкаў па прафарыентацыйнай тэматыцы |
сакавік |
класныя кіраўнікі 1- 4 класаў |
22. |
Арганізацыя круглага стала з прадстаўнікамі Упраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Стаўбцоўскага раёна |
сакавік |
Філіповіч Г.І., намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце |
23. |
Сустрэча з прадстаўнікамі мясцовых гаспадарак |
лістапад, красавік |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны
|
24. |
Арганізацыя правядзення Тыдня па прафарыентацыі |
сакавік |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны |
25. |
Правядзенне класных гадзін, інфармацыйных гадзін па прафарыентацыйнай тэматыцы |
на працягу года |
Класныя кіраўнікі 1-11 класаў |
26. |
Індывідуальныя кансультацыі па запыту |
на працягу года |
Пятроўская І.С., педагог-псіхолаг |
27. |
Кансультаванне бацькоў па пытаннях прафесійнай накіраванасці навучэнцаў |
па запыту |
Шаціла С.С. Пятроўская І.С. |
28. |
Арганізацыя суменых экскурсій (педагогі, навучэнцы, законныя прадстаўнікі) |
па запыту |
Шаціла С.С., педагог сацыяльны класныя кіраўнікі 1-11 класаў |
29. |
Правядзенне бацькоўскіх сходаў па прафарыентацыі
|
На працягу года |
Кіраўніцтва школы Шаціла С.С., педагог сацыяльны, класныя кіраўнікі 1-11 класаў |
свернуть
Выбор профессии - один из главных жизненных выборов, совершаемых человеком в юном возрасте, так как выбирая профессию, он выбирает и образ жизни.
Если Вы правильно выбрали профессию - то:
Мечтаешь стать космонавтом, великим врачом или известным поваром? А хочешь попробовать себя в профессии своей мечты? Мы предоставим такую возможность!
Знаешь ли ты, как это получить:
- Выбрать СВОЮ профессию?
- Оценить СВОИ возможности?
- Общаться с успешными людьми?
- Попробовать себя в том, что ТЕБЕ интересно?
- Получить информацию из первых рук?
Мы покажем тебе короткий путь к успеху!
В нашем ресурсном центре Вы можете получить достоверную информацию:
ОБЩИЕ ТРЕБОВАНИЯ ПРОФЕССИИ К ЧЕЛОВЕКУ
Г – Гражданские качества( стремление приносить своим трудом пользу обществу);
О – Отношение к труду (добросовестность, дисциплинированность, ответственность, трудолюбие);
Д – Дееспособность (способность к деятельности: здоровье, активность, инициативность, физическая сила, выносливость, умственные способности);
Е – Единичные, специальные способности;
Н - Навыки, умения, знания, опыт.
Что значит фраза «Правильно выбрать профессию?» Профессия в современном мире – это не только «инструмент» для создания материальных благ. Правильно выбранная профессия – это:
Тест на профориентацию — первый шаг к успешной карьере!
Выбор профессии — важнейший этап в жизни любого человека. От правильного выбора будущей профессии зависит вся последующая жизнь. И первым шагом в этом деле является тестирование.
Тест на профориентацию представляет собой комплекс вопросов, отвечая на которые максимально честно, человек проходит объективное тестирование эмоциональных и профессиональных предпочтений, которое позволяет определиться с выбором будущей профессии. Тест на профориентацию помогает выявить интересы и склонность человека к определенной сфере деятельности.
Профориентационные тесты расширяют кругозор человека в мире профессий и определяют его возможное место в нём.
Тестирование позволяет:
выбрать отрасль профессиональной деятельности.
свернуть